Tuesday, August 27, 2013

Alhamdulillah...TAMATTTT!!!!!


Alhamdulillah...akhirnya abes jugak study aku di usia pra-emas..keh3
macam2 dugaan aku nk abeskan kali ni...
bukan snng nk study part time...dh byk mkn air mata kot..:p
bersyukur la org yg dpt buat full time tu plus dpt tajaan lagi...bahagiakan....huhu
sampai hampir2 aku nk kuburkan impian nk dapat sijil yg 1 ni...
study dari tahun 2009 sampai 2013...4 tahun baru berjaya abeskan...
orang dah sampai ke mana ntah dah time nih...



 apa la yg ssh sgt nk buat buku kulit tebal ngan cd ni kan??? huhuhu

pasni pk nk amik degree la plak..keh3...
amik course lain dari IT...akan difikirkan... pk jek la kot.. :p

 thanks pada chenta hati yg byk bg semangat n tolong aku siapkan keje sekolah...
teman aku berjaga tengah malam...layan karenah aku..
join cuti sama2 utk tolong check report..keh3
kadang2 bila aku stress dia plak kena marah...huhu...ampunnnn abg...

 dan skang boleh focus pada kanak2 riang ni...

budak2 byk songeh...permata hati ibu n ayah...

tapi, xdapat join konvo september nih...terpaksa pospone tahun depan...huhu
yg pntg aku dpt naik stage konvo lagik..ahaks...

8 budak comey:

Atia Adina said...

tahniah ... aku malas nak sambung study ... hehehe ...

Ena said...

Tahniah..

KIta pun ntah bila nak sambung degree.. haihhh!! keinginan ada tp semangat tak de.. huhu

Anonymous said...

dlm sadis2 tu rajin lg lah nk amik degree lg...=)
aku pun teringin gak weh nk smbg...doakan lah ye

anisss said...

waaa...dah tamat..congratsss!!!
akak tgl satu sem lagi..

*∽ IZAN ∽* said...

wahhh tahniahhh!!! berakhir sudaaaa

Eliss said...

Alhamdulillah abes gak. aku bila ntah. konon nak sampai master, master kemana aku kemana. sumber inspirasi aku dah balik penang :p huhuhu

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

huhuh... 17 september nih baru masuk kelas.... darjah 6... ada lagi 2 darjah.... aku bukan lagi diusia emas... dah usia titanium daaa..... alahaiiii ...berakar bontot kat dalam kelas .....

Unknown said...

congratulations....Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com